Donderdag, 9 mei 2024 zal er weer een Hemelvaartsdienst georganiseerd worden op de bekende locatie – bij de muziekkoepel – in de Prinsentuin.

Aanvang van de dienst: 10.00 uur. Het thema is: ‘Wat een Feest’.

Voor de (klein)-kinderen is er een passend moment met begeleiding.

Met medewerking van; Brassband Hosannah, die ook de samenzang begeleidt. Voorganger is: ds. J. Telgenhof, verder werken mee Gretha van Dijk, Josine Zijlstra en Jeanet Bijleveld. Liturgieën met liedteksten zijn aanwezig. De collecte is bestemd voor Stichting Vluchtelingenwerk.

Organisators: PGBA Rondom de Pelikaankerk, Baptistengemeente Parkkerk, PKN-gemeente De Fontein, Vineyard gemeente Leeuwarden, en Stadsklooster Jabixhûs.

Dauwtrapwandeling

Voor de vroege vogels is er ook een Dauwtrapwandeling vooraf. Om 7.30 uur verzamelen we bij de muziekkoepel.De wandeling is ca 6 km, maar door de bezinningsmomenten onderweg duurt het ongeveer 2 uur.

Jabixhûs heeft eerder bezinningswandelingen georganiseerd door de stad, nu is het een groene route richting Leeuwarderbos met verrassende elementen . Een aantal stukken daar zijn helaas niet geschikt voor rolstoelers. Schoenen, die tegen modder kunnen worden aangeraden. Deelname is gratis.

Openluchtdienst Hemelvaart in de Prinsentuin.