Het Woord van God is een anker voor je ziel Heb. 6:19

Als er in u/ jou een verlangen en honger is naar Gods Woord en je wilt meer ervaren van de Heer in je leven, kom onze gespreksgroep dan bezoeken.

Wij zijn een enthousiaste en gemêleerde groep van gelovigen, die de Bijbel opendoen om te horen wat God ons daarin te zeggen heeft.

Dit heeft directe raakvlakken met onze persoonlijke belevingen (levens), als het gaat om onze innerlijke rust en vrede, zorgen en onzekerheden, relaties en zaken als levensheiliging en het dienen van onze Heer.

In dat spoor dan ook verder, en wie weet ontmoeten we u/jou ook in het nieuwe seizoen.

Welkom op de derde woensdagavond in de maand, om 19.30 uur in de ‘ Bovenzaal ‘. Uitgezonderd de vakantieperiode in juli en augustus.

Reacties mogen naar: activiteiten@pelikaankerk.nl of naar via Jacob en Aafke Hoekstra (contact gegevens aanwezig bij de kerkenraad).

Samenkomst elke derde woensdag van de maand om 19:30 uur. Wees welkom!