In de Pelikaankerk is er elke zondagmorgen een samenkomst. Daarnaast zijn er bijzondere diensten rond kerkelijke feestdagen, zoals kerst, pasen en pinksteren.

De kerkdiensten spelen een centrale rol in de ontmoeting met God en elkaar. Tijdens deze kerkdiensten zoeken we Gods nabijheid in onze liederen en in onze gebeden. Dit doen we vanuit het besef dat Hij ons uitnodigt om bij Hem te komen zoals we zijn. We geloven en ervaren dat Hij ons vergeving, troost, bemoediging en verfrissing wil geven.

Tijdens de kerkdiensten lezen we in de Bijbel en luisteren we naar de verkondiging. In deze verkondiging bespreekt de dominee een onderwerp dat structureel in de Bijbel aan bod komt, of gaat hij in op thema’s die ons in het dagelijks leven bezig houden.

Tot slot is er tijdens de kerkdienst gelegenheid om geld te geven voor een goed doel (collecte) en bidden we voor gemeenteleden en voor elkaar. Aan het einde van de dienst bidden we en ontvangen we een zegen.

Na afloop van de dienst ontmoeten wij elkaar onder het genot van een kop koffie of thee.

Voor de kerkdiensten welke gaan komen verwijzen wij u graag naar onze agenda.

De kerk is rolstoelvriendelijk.

De diensten – ook uitvaartdiensten – worden live uitgezonden met beeld en geluid
via www.kerkomroep.nl. De uitzendingen zijn later ook nog te bekijken.
Wet privacy: Alleen de activiteiten op en vlak voor het podium worden in beeld gebracht